فرش قرمز و جشن معرفی فیلم

فرش قرمز به مجموعه جشن هایی گفته می شود که برای معرفی بازیگران و فیلم های مهم روز برگزار می شود. در این مراسمات هنرمندان حضور پیدا کرده و با استایل جدید و خاص بر روی فرش تشریفاتی قرمزی که برای عبورشان از مسیر و گرفتن عکس های خاص هن شده عبور می کنند. نام فرش قرمز هم به همین دلیل بر روی این جشن ها گذاشته شده و سال ها است که با همین نام این مراسمات برگزار می شود. جشن و فستیوال های مختلف مربوط به معرفی هنرمندان و فیلم هایی که در آن ایفای نقش کرده اند در خارج از کشور هم برگزار می شود و کشور های دیگر هم این مراسم را با نام Red Carpet برگزار می کنند.

مردم و افرادی که پیگیر اخبار هنرمندان هستند و عکس های مربوط به این جشن ها برایشان اهمیت دارد معمولا یا در این جشن ها شرکت می کنند و یا اینکه تصاویر مربوط به این فستیوال ها را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. در واقع هنر و سینما بخش مهمی از هر کشور است که فرهنگ، سبک زندگی و نوع تفکر و قوانین هر کشور را به جهان نمایان می کند. و معمولا مردم جهان آن کشور را بر اساس فیلم هایی که دیده اند و اخباری که راجع به آن کشور در تلوزیون شنیده اند قضاوت کرده و تصور می کنند.

پس لازم است در فیلم ها و سینمای ایران تولید فیلم هایی گسترش یابد که یک تصویر درست و واقعی از کشور و مردم عزیز ایران را نشان دهد و از سیاه نمایی زیاد و یا بالعکس بسیار بهتر جلوه دادن شرایط موجود خودداری شود و حقایق موجود به زیباترین و هنرمندانه ترین شکل ممکن به مردم جهان معرفی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.